Thursday, April 2, 2009

RAFTINGpki buluh.... xtremely camp

Salam.... Ni aku nak cite pengalaman aku mase rafting ari tu kat Janda Baik.. Dgn diberikan 4 pelampung, beberape btg buluh, dan beberape utas tali... kami kene mencipte satu rakit mengikut kreativiti kami.. bile dah siap kumpulan aku iaitu gunung kinabalu kene berlumbe dgn kumpulan gunung ledang... Walaupun rakit aku x serupu rakit, tp aku berpuas hati la jugak sbb boleh jugak rakit aku terapung kat kolam tu.. Yng mendukecitekan pulak, bile kami kalah dlm perlumbaan tu.. aku pon x tau kenape rakit kumpulan aku asyik b'pusing2 je.. x tau lah slh orang yg mendayung ke, or kesilapan sewaktu membuat rakit tu.. tp hanye ALLAH swt saje yg tau.. hahaha....xpelah... baru kali pertame.. Scr kesimpulannye aktivitini mmg best.. aktivitini juge bertujuan untk memupuk semangat kerjasama di dlm satu kumpulan..

No comments:

Post a Comment